NEVERLAND
Diary About Taggie Links
Welcome Here !
Welcome Everybody! Reading and following are allowed but Copying and Spamming are not allowed :) this blog by Aiman Hakim from Narnia.

BERCINTA ? not until the time .
Wednesday 7 December 2011 | 05:30 | 0 comments

Kat laman MUKA BUKU ramai yg tanya pasal BERCINTA ? haha , soalan itu
saya segan nak jawabnya dan ramai yang tak percaya sebab saya jawab BELUM 
BERSEDIA . maksud saya ckp mcm itu bukan belum jumpa teman istimewa , no 
i don't mean like that . maksud saya beri jawapan mcm tu sebab saya rasa pada 
peringkat umur saya sekarang yg baru 14 tahun or still kecil lg bagi saya . HAHA , masih
belum sesuai bercinta . yes . my parent, brother and sis pun ckp benda yg sama kt saya . 
saya rasa apa yg mereka ckp mungkin betul . tahun depan saya PMR pula , dan 
mestilah saya kena focus pd pelajaran . dan mak dan ayh saya nk saya dptkan keputusan
yg cemerlang . okay , saya nak penuhi impian ibu bapa saya . dan saya tak nak disebabkan
bercinta pelajaran saya merosot . saya tak nak fikir bercinta buat masa sekarang . and opinion 
saya lebih baik kita fikirkan tentang diri kita sendiri , org yg kita sayang ibu bapa dan sibling kita 
and pelajaran , career kita . 

« Older posts | Newer posts»