NEVERLAND
Diary About Taggie Links
Welcome Here !
Welcome Everybody! Reading and following are allowed but Copying and Spamming are not allowed :) this blog by Aiman Hakim from Narnia.

Wake up !
Tuesday, 6 December 2011 | 05:16 | 0 comments

HAHA , korang faham saya maksudkan apa itu ? jeng-jeng ! maksud saya ialah bangun pagi2 lah .
mulai sekarang , saya bangun pagi dan berjoging dgn sis saya (YANY) . yelaa , cuti ni bosankan ?
daripada saya mmbuta sampai tengahari , better saya joging . seronok apa , enjoyy pun ada !
biasanyaa , saya mula joging pukul 6.20 a.m lah . awal ke ? bg saya itu tak awl sgt . umm, kalau
hari minggu ? saya biasa joging dgn family . itu lagi enjoyy tau . HAHA .
yes . i knoww . joging tu meletihkan right ? tapi meletihkan itu byk mmberi kita sihat . tak perlu fikir
letih , fikir nak badan sihat je . chill saja leee .
tiba2 boleh terlintass nk buat aktiviti tu pagi2 , itupun saya minta suggestion dari sis saya . dia dari
dlu mmg nak joging .

| Newer postsĀ»