NEVERLAND
Diary About Taggie Links
Welcome Here !
Welcome Everybody! Reading and following are allowed but Copying and Spamming are not allowed :) this blog by Aiman Hakim from Narnia.

beza suasana kat sekolah dulu dan sekarang .
Wednesday 11 January 2012 | 01:34 | 0 comments

suasana kat sekolah dulu dan sekarang lain . dulu kat kelas , kantin , surau , bilik guru or mana2 saya mesti bertiga . saya , Syazwan dan Helmi  . kita org kawan rapat dah 3 tahun  . tapi tahun ini lain pula , saya tak sama kelas dgn dia org . tahun lepas dan tahun sebelumnya saya sama kelas dgn dia org . suasana dlm kelas sekarang ini pun rasa lain . biasanya tahun lepas , setiap hari masuk kelas pandang kiri je muka Syazwan ,  Helmi . aduii , asal mood sedih2 ni . HAHA , takdelah . cuma teringat masa tahun lepas jee , rindu pula masa tahun lepass . kita org selalu bertiga jee . sampai cikgu pun dh cop kita org bertiga . umm , semalam sorang kawan kelas saya skang tanya saya . mana kwn rapat  saya 2 org tuh? umm , tiba2 time tuh rasa sedih pulaa . takpela , kawan takkan kemana . yg penting belajar . tapi saya bersyukur saya dpt blajar dgn selesa . dan sekarang saya kena focus on study . :")

« Older posts | Newer posts»