NEVERLAND
Diary About Taggie Links
Welcome Here !
Welcome Everybody! Reading and following are allowed but Copying and Spamming are not allowed :) this blog by Aiman Hakim from Narnia.

Saturday go to Selangor .
Sunday, 4 March 2012 | 00:37 | 0 comments

hooraaayyyyyyyyyy ! sabtu pergi selangor . jalan-jalan lah kita . HAHA, mak ajak pergi 'zoo negara' dan ayah pun ok . kami semua pun ok je . yela, lama dah tak pergi zoo negara. last pun 2 tahun lepas pergi . actually pada hari sabtu tu sekolah , sekolah ganti . kita orang tak pergi . hehe , okay . pada hari sabtu memang saya terawal bangun . sebab memang saya lambat mandi dan siap . HAHA, pukul 5 pagi saya bangun . awal kan ? saya bertolak tepat2 pukul 7 pagi dan sampai pukul 12 . 6 jam dari kuantan ke KL . first , pergi zoo negara dulu . makin cantik zoo negara sekarang . berbeza dulu last pergi . hehe . enjoyed lah kami sekeluarga kat sana . :) kami keluar dari zoo negara pukul 2 . keluar je , terus jem jalan . memang lama nak ke selangor . sampai selangor petang . mula2 hantar barang abang dulu . dan pergi klang pula . banyak destinasi kan ? HAHA,  lepas tu pergi selangor pula . umm, actually sedih la abang dah balik selangor . sunyi je rumah lepas ni . biasanya riuh dengan kerenah kami beradik . lepas ni mesti sunyi . :(  umm, kita orang balik dalam pukul 6 petang dan sampai rumah pukul 12 pagi .

« Older posts | Newer posts»