NEVERLAND
Diary About Taggie Links
Welcome Here !
Welcome Everybody! Reading and following are allowed but Copying and Spamming are not allowed :) this blog by Aiman Hakim from Narnia.

Macam-macam (MUKABUKA)
Tuesday, 13 December 2011 | 06:10 | 0 comments

Sekarang teknologi dah maju kan? so , mcm2 boleh berlaku . ini boleh berlaku, itu boleh berlaku . kadang-kadang (MUKABUKA) boleh juga tercetus pergaduhan . 1 je puncanya, dah merebak . pintarkan org sekarang ? HAHA . okay right now , take easy sajelah . buat tak tahu sje kalau ada org yg saja nak cari masalah . kita bersabar saje , tak pun korang block terus org itu . yela , apa guna kawan kalau nk cari masalah dgn kita ? tak masuk akal juga tu . hehe . kalau kita sendiri sengaja nak cari pasal dgn org lain , itu kes lain . HAHA . tapi
better baik tak payah . um, kalau berdendam? better buangkan saje sikap itu dan buat tak thu saja . senang kan? ohh forget ! sekarang famous pasal HOT kan ? umm , biarlah hot tu dtg dgn sendiri . jgn pula kita mengejar HOT tuh . nnti jd lain pula , kita pula jadi mangsa kutukkan org lain . hehe . okay ? chill saja . manusia semua sama . tak ada yg kurang dan 
tak ada yg lebih . Thats all . . .



« Older posts | Newer posts»