NEVERLAND
Diary About Taggie Links
Welcome Here !
Welcome Everybody! Reading and following are allowed but Copying and Spamming are not allowed :) this blog by Aiman Hakim from Narnia.

new year , semestinya azam baru kan?
Saturday 31 December 2011 | 05:33 | 0 comments

ting tong ! jam 12.00 a.m dah 2012 . then mulakan yg baru dan azam yg baru . okay , start 12.00 a.m nnti saya nak buka buku baru dan azam baru . azam baru saya study hard lah sbb this year 2012 saya PMR lah . tak ada masa nak main2 . saya ingat pesan mak dan ayah saya , 'Aiman , awk PMR tahun ni . buatlah betul-betul . dpt keputusan yg baik . 4A pun ok lah .' . itu yg mak dan ayh saya ckp kt saya . ok , saya ingat itu . PMR tahun ni saya target 5A . insyaAllah saya boleh buat . saya yakin , dgn usaha dan doa saya . insyaAllah , saya boleh buat . doakan saya boleh buat k . aminn . um, sebelum nak masuk new year , saya ingin minta maaf jika ada salah silap atau terkasar bahasa . harap anda semua maafkan saya . ckp pasal new year ni , ramai org tanya 'Eh, tak keluar ke?' . HAHA . celebrate kt rumah je . duduk rumah , dengar mercun . celebrate jugak kn tu? HAHA . kt kuantan confirm ramai org yg celebrate kt luar dan jln pun jem . tgok kt status facebook ramai juga update pasal nk celebrate kt luar .  aduss , untunglah kn ? hehe . ee , tak sabar nak tunggu pukul 12.00 pagi nnti . tepat 12.00 a.m nnti saya dah 15 tahun dah . besar dah kn ? mcm tak percaya pula , seriously . HAHA . tak apa , umur kita kn semakin meningkat ? hehe . ok lh . i gtg lh , nk tgok konsert renioun AF pula . hehe ,
                            Selamat Menyambut Tahun Baru Semua :)

« Older posts | Newer posts»